nuffnang adds

Sunday, January 21, 2018

MEMOHON SUMBANGAN UNTUK PROGRAM PEMULIHARAAN ALAM SEKITAR




PERHATIAN !!! 

PERHATIAN !!! 

Kepada para pembaca, kami selaku peserta Program Kesukerelawanan Pemuliharaan Haiwan Terancam memohon bantuan anda, tak lama, kami hanya perlukan 5 minit daripada masa anda.

IKUTI 5 LANGKAH INI. (ini bukan spam, bukan tipu, anda tidak akan rugi apa-apa)

1. Klik link ini https://goo.gl/kVHLde


3. Masukkan details2 anda, dan masukkan code ini RQ3MSNUF di bahagian "Enter your redemption code"

4. Tekan Sign In

5. Sila tunggu code dihantar kepada anda melalui mesej di phone anda.

6. Masukkan code tersebut.

Terima Kasih !!

Kerana anda telah membantu kami untuk mendapatkan komisyen sebanyak RM 1.20. Kami memohon anda untuk share link blog ini supaya lebih ramai dapat bantu kami dapatkan lebih banyak komisyen untuk jayakan program ini.





Tarot selaku pengarah program Kesukarelawan Pemuliharaan Haiwan Terancam ini akan menceritakan serba sedikit mengenai program ini. Tarot memang berminat untuk melakukan CSR di tempat-tempat yang berkaitan dengan alam sekitar. Selepas itu, Tarot telah mengambil langkah untuk melakukan program kesukarelawanan di Bukit Merah, Semanggol. Kira ini merupakan program pertama Tarot setelah dilantik menjadi Majlis Perwakilan Pelajar 2017/ 2018.

Selepas Tarot mengemukakan proposal program ini di halaman-halaman tertentu, Astro NJOI berminat untuk jadi penaja untuk program ini. Akan tetapi kami deal untuk menjadikan win-win situation. Pihak Astro NJOI bersetuju untuk beri komisyen bagi setiap orang yang sign in dengan bayaran RM 1.20 setiap orang. Lebih ramai yang sign in Astro NJOI menggunakan code RQ3MSNUF , lebih banyak tajaan yang kami akan peroleh. Kami memohon ramai yang dapat membantu untuk membolehkan kami mendapatkan dana yang mencukupi.

Jika ada pihak yang berminat untuk memberikan sumbangan untuk program ini, anda boleh hubungi nombor di bawah. Sebarang pertanyaan juga boleh dikemukakan.

Mustaza - 0132035062



Selepas peserta sukarelawan melakukan program di Bukit Merah, kami juga bercadang untuk bersama-sama mendaki Bukit Larut. Selain dapat bonding sesama peserta kami juga dapat mencabar keupayaan fizikal kami.

Sekali lagi, kami berharap program kami berjalan dengan jayanya lebih-lebih lagi kami berusaha membantu dalam pulihara alam sekitar.

1 comment:

  1. dah isi dah form tu. Semoga program berjalan lancar dan dipermudahkan urusan ye :D

    ReplyDelete