nuffnang adds

Wednesday, September 5, 2018

My First "Gaji" | Grease Cheesesteak Seksyen 13 Shah Alam


Selepas belanja Big-Bro di Johhny's Rocket, Tarot bawak Mak di sebuah kedai yang agak viral. Sebenarnya bukan kedai tetapi cafe hipster yang agak tular di instagram. Tarot sudah lama aim kedai ini, jadi Tarot bawak Mak pula untuk makan di sini. Sebenarnya bukan gaji tetapi elaun yang diterima semasa menjalani latihan industri. Elaun Tarot tidak begitu banyak, jadi tidak dapat bawak satu family.

Tarot order Texas Chili Cheesesteak, menu yang di-recommend di sini manakala Mak order Crazy Messy Burger - Beef. Harga di sini boleh tahan untuk cafe hipster tak begitu mahal dan tak begitu murah. Akan tetapi rasa dia memang sangat berbaloi untuk makan berkali-kali. Mak juga cadangkan untuk datang ke sini lagi untuk special occasion. Memang Cafe Grease juga antara cafe yang Tarot recommend kepada para pembaca - sangat berbaloi.


 







Texas Chili Cheesesteak


Crazy Messy Burger - Beef


Mom, let's take a selfie!!

Tempat dia agak kecil, tetapi masih boleh menampung sebuah kumpulan yang besar. Cafe ini juga menerima booking jika terdapat lebih daripada 5 orang. Kalau kurang, mereka cadangkan untuk walk-in sahaja. Memang Tarot akan datang lagi Cafe Grease ini.

Sila tekan link di bawah untuk maklumat lanjut : 



2 comments:

  1. berbaloi nye makan burger di sini..harga murah pastu boleh dapat burger besar

    ReplyDelete
  2. There are some attention-grabbing cut-off dates on this article however I don’t know if I see all of them middle to heart. There is some validity however I will take maintain opinion until I look into it further. Good article , thanks and we want extra! Added to FeedBurner as properly casino slots

    ReplyDelete