nuffnang adds

Sunday, March 5, 2017

BEN ASHAARI NAK BERKENALAN DENGAN BLOGGER BARU SAJA !


Kenapa saya ingin menjadi seorang blogger? Jujur, selain nak kongsi pengalaman, moment2, maklumat yg berguna & precious memories...saya ingin menjadikan blog ini sebagai "side income". Memandangkan saya masih seorang student, saya mmg kene ade jalan untuk jana duit poket untuk terus hidup di IPTA. DAN...sy jugak nk jadikan blog ni sbg recognition site & meluaskan pengaruh untuk diri sendiri.

Apa impian anda sebagai blogger? Saya ingin menjadi seorang blogger yg berpengaruh dengan berkongsi pengalaman menarik serta maklumat yg berguna. Saya juga mempunyai impian untuk meluaskan networking antara bloggers di seantero dunia.

Blogger yang anda minati? Sebenarnya, xdela kenal sgt blogger ni. Tapi yang selalu follow up stories including Maria Elena & Hanis Zalikha.

Pesanan buat blogger. Sebenarnya sy masih satahun jagung dalam dunia blogger ni & even kat luar pon umur still muda. Rasa awkward nk bg pesanan kat org lebih pengalaman. HAHA. Cuma nak cakap, hidup ni umpama RODA. Sometimes kita kat bawah, sometimes kita kat atas. #youngblood




No comments:

Post a Comment