nuffnang adds

Monday, June 5, 2017

Salam Ramadhan dan Salam Finals, Guys!!!


Dah lama dah Tarot tak post entry baru dalam blog. Sebab kebelakangan busy sangat dengan function2 universiti dan ppk. Lepas tu terus masuk bulan yang penuh kemuliaan, bulan Ramadhan...bertambah2 tak sempat nak buat entry. Ditambahkan pulak dengan minggu ulangkaji (study week) untuk para mahasiswa IPTA untuk menuju minggu finals. Memang pakej lengkap untuk hectic week sampai tak sempat langsung buat entry yang baru. Setakat nak jenguk2 kejap bole lah.

Kalau first year dulu, sempat berpuasa seminggu je kat Unimap ni...lepas tu terus habis paper. Lagi tiga minggu, bole berbuka bersama family. Tetapi, masa second year ni..sebab puasa makin lama makin awal, sampai tiga minggu kat Unimap. Sempat merasa seminggu je berbuka di rumah. Sem ni paper pulak habis lambat..17 Jun last paper.

Disebabkan Tarot busy study dan menguruskan hal2 universiti, Tarot terpaksa memperlahankan dan kurang aktif dalam blog ini buat sementara waktu. Insha-Allah, selepas habis finals Tarot akan back on track dan kembali aktif untuk menghasilkan entry yang baru.


Sementara ada peluang ni, Tarot ingin mengucapkan....

Selamat Menyambut bulan Ramadhan

&
Good Luck untuk Yang Bakal Menduduki Finals !!!!

#Ganbatte_Kudasai
#youngblood

5 comments: