nuffnang adds

Sunday, April 23, 2017

Segmen : Seorang Syed Nak Bloglist!


Kalau korang nak join jugak, silalah click banner di atas. Join! Jangan tak join!


Kenapa Saya Nak Join Bloglist Seorang Syed??

Saya merupakan seorang pelajar Ipta tempatan, dan menjadikan blogger sebagai kerja part-time. Sebagai seorang blogger baru (3 bulan), saya mencari blogger otai untuk "look up" dan dijadikan seorang mentor. Sebab lelaki ialah golangan minoriti dalam bidang blogging ni. Salah seorang blogger yang saya kagumi ialah Ben Ashaari dan beliau merupakan seorang yang berjaya dalam dunia blogging ini. Beliau sudah menjadikan blogging ini sebagai kerjaya utama beliau malah menubuhkan Kelab sendiri iaitu Kelab Ben Ashaari (KBA). 

Bukan apa, saya merasakan beliau terlalu sibuk dengan event sendiri dan saya tidak mahu "reach" beliau. On the other hand, saya ditemukan dengan seorang lagi blogger lelaki yang agak dikagumi iaitu Syed. Berdasarkan cara penulisan beliau, saya merasakan beliau seorang yang sangat humble dan down-to-earth. Saya teringin untuk bertemu dengan beliau secara "live" dan mengenali keperibadian beliau dengan lebih dekat. Beliau juga memulakan proses komunikasi dengan saya dahulu, menunjukkan beliau seorang yang ramah dan "reachable". 

Saya berharap Syed bole menjadi mentor kepada saya, blogger newbie ini. Salam.

4 comments:

  1. Thanks for joining my segment bro :)
    Seriously saya pun baru mula berblog bulan 2 tahun ni, tak layak lagi nak jadi mentor dan sifu sesiapa hehe. Tapi kalau ada ilmu sikit-sikit yang nak tahu tu boleh la saya bagitahu apa yang saya tahu. Good luck with your studies :)

    ReplyDelete
  2. Qbal follow sini dari segmen yang sama ye. Waa... dah lama tak jumpa blogger lelaki. rasa jakun pulak.

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum,

    blogwalking dari segmen yang sama

    https://lovelysunshine93.blogspot.my/2017/04/segmen-seorang-syed-nak-bloglist.html

    ReplyDelete