nuffnang adds

Friday, July 6, 2018

SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja PARTIME Dari EJULZ

Sila klik banner di atas untuk join
1. Follow blog Ejulz / Aerill Hassan / ShirVen / Shafyqah
2. Follow Instagram Ejulz / Aerill Hassan / ShirVen / Shafyqah
4. Buat entry bertajuk “SEGMEN Tambah Duit Dengan Kerja PARTIME Dari EJULZ”
5. Tampal banner kat atas pada entry korang dan backlink ke entry segmen ni.
6. Nyatakan kerja partime yang korang sedang buat / suka buat / dalam perancangan nak buat / sekiranya korang memerlukan pekerja partime dari kalangan blogger (Nyatakan sekiranya ada. Kalau tak ada abaikan ^_^)
7. Last sekali, macam biasa letak link entry korang di ruangan komen di bawah
8. Hanya terbuka kepada blogger yang menetap di MALAYSIA sahaja.

KISAH TAROT DAN PART-TIME


Tarot memang ada terfikir tentang part-time lebih-lebih lagi pada zaman kini yang sangat mencabar. Sudah tentu menjana duit lebih menjadi suatu kepentingan kepada semua orang. Bagi Tarot, wajar untuk Tarot mempunyai kerja part-time kerana Tarot seorang mahasiswa di sebuah IPT awam. Memang pelajar memerlukan wang janaan sampingan untuk hidup sepanjang tempoh pengajian mereka.

Secara peribadi, Tarot tidak sempat melakukan apa-apa kerja part-time kerana Tarot merupakan seorang pelajar yang sangat aktif dan menyandang jawatan yang agak besar di universiti Tarot. Tarot bakal mengalami masalah yang besar dalam pembahagian masa kelak.

Jadi, Tarot mengambil peluang menggunakan platform ini untuk menjana pendapatan. Walaupun Tarot masih dikira mentah dalm dunia blogging ini, tetapi Tarot yakin dengan rezeki yang bakal Tarot dapat. Tarot percaya dengan hasil-hasil coretan, akan meluaskan empayar blogging Tarot dan akan menjadi blogger yang lebih berkualiti pada masa akan datang.

2 comments: